2015/01/02

Throwback Time aka Remember this ?!

Interview with Alžbeta "Betty" Ferencová
Takže, Betty, si herečka, speváčka, tanečnica a aj modelka. Túžila si po takejto kariére od malička?! Nesnívala si o práve či medicíne?
O medicíne a práve ani moc nie J Skôr keď som začala sledovať všetky tie C.S.I. tak som chcela byť vyšetrovateľka. Ale tanec , ktorý som bohužiaľ teraz troška zanedbala ( :/ ale musím ho znovu  nakopnúť)  je môj život tak isto ako hudba a spev ( ktorý zas musím deň čo deň zdokonaľovať).
Keby si si mala vybrať medzi herectvom, spevom a tancom, čo by si si vybrala?
Neviem. To je ťažké lebo to všetko spolu veľmi súvisí. Ale tanec je vlastne aj herectvo ..takže asi spev a tanec v jednom J Chcela by som byť úspešná speváčka  ktorá bude mať aj tanečné shows.
Skús opísať svoj módny štýl tromi slovami.
klasicka,svojska, a fashion
Všetky máme aspoň jednu celebritu, blogerku alebo známu, ktorej  štýl obdivujeme a inšpirujeme sa ňou. Kto je tvoja inšpirácia?
Mojou inšpiráciou je viacero ľudí. Avšak nadovšetko obdivujem stylistov Rihanny, a Zenday-e Coleman....a Rita Oraaaa!!!
  Keby sme nahliadli do tvojho šatníka, ktorá farba by v ňom prevládala?
Práve som si ho otvorila :D lebo ani neviem. Ale prevláda teraz čierna, ktorú milujem a milujem aj zemité farby. Nie som moc na farebné kombinácie. Ak niečo farebné tak len jedna farba.
 Každá z nás prešla obdobím, štýlom či trendom za ktorý sa hanbí a najradšej by to obdobie vymazala. Ktoré bolo tvoje obdobie a za aký trend sa hanbíš?
Hahaa ,no mala som trend tvisťákov  :D ako moja mama hovorí- tak za ten, a ešte keď som mala asi 14 rokov tak sa hanbím za svoj gangsta štýl keď som všade nosila tepláky a tvárila sa že hip -hop  je jediné prečo sa oplatí  žiť :D
A naopak, ktorý trend obľubuješ na toľko, že by si ho chcela navždy udržať v kurze?   
Milujem trend vysokých  mrkvových nohavíc !!!!!
 
Ktorý z tých High End designers je tvoj obľúbený? A na ktorého slovenského návrhára by si prisahala?
Chanel  a bez debaty! A slovenských návrhárov je viac ale milujem Lukáša Kimličku a Roberta Bartolena .
Si v dievčenskej skupine Forsomeone. Myslíš si, že by z vás mohli byť nové ,nielen slovenské ale aj svetové Little Mix?!
Uff. To je dosť vysoký cieľ. Myslím, že áno, ale to je ešte veľa roboty, trénovania a disciplíny.
S dievčatami si určite často len tak pre zábavu spievate rôzne celosvetovo známe piesne, napokon je to vidno na vašom YouTube channel. Ktorú skladbu si najradšej spievaš ty? Ktorú najradšej počúvaš? Máš pieseň, ktorá ťa rozveselí kedy koľ vek a kde koľ vek?
Z toho čo máme na YouTube si najradšej spievam Amy Winehouse a No diggtiy...a pieseň, ktorá ma stále rozveselí? Neviem, skôr interpret. Vždy ma naladí Destinys child, keď ich počujem vždy sa vo mne zrazu objaví strašne veľa energie!!
 Hráš na nejakom hudobnom nástroji?
Chodila som 9 rokov na klavír...ale nevenovala som sa tomu dlho. Ale ešte že si sa ma opýtala túto otázku , lebo teraz pred ľuďmi , ktorý to budú čítať, vyhlasujem, že znovu začnem. Milujem piano music.
Ako tanečnica máš pohybu viac ako dosť, preto je dobré doplňovať zásoby a raz za čas si dopriať poriadnu dávku jedla.
 Keď na to teda príde vyberieš si skôr sladké či slané?
Nie slaaaaadke nie!  Nemám rada sladké, takže skôr slané.
 Čo je tvojou najväčšou neresťou?
Hmm premýšľam, ale asi to že keď som nahnevaná alebo nervózna tak vtedy sa napráskam veľmi nezdravým jedlom:/ a potom to vždy ľutujem.
 Si taká tá kávičková či čajíková?
Nepijem kávu. MILUJEM čaj. Milujem veľa čajov .Chcem raz svoju vlastnú čajovňu
 V jednom z vašich(Forsomeone) rozhovorov pre slovenský časopis ste sa zmienili že všetky rady cestujete.
Takže ak by si si mala vybrať jedno miesto na svete, kde by si mohla stráviť zvyšok života, kde by to bolo?
Fuha to je ťažké ...ale mladosť by som chcela prežiť striedavo v Paríží a New Yorku a starobu na Sri Lanke. To sú zatiaľ moje najobľúbenejšie miesta na svete.
 Máš miesto , kam rada chodíš oddychovať či načerpať energie poprípade vypustiť paru?
Vieš čo asi tuto ani moc nie. Ale milujem keď som sama doma len tak si pustím hudbu a dokážem celé hodiny počúvať a nemyslieť na nič iné.
 A nakoniec... Ak by si mala šancu na to vysnívané miesto ísť so svojím mužským „celebrity crush“, s kým by si šla?
JOHN LEGEND!!!!

Veľmi pekne ďakujem Betty za poskytnutie rozhovoru :)
XoXo
DeniVev :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára